neděle 29. května 2016

Trhy jako Brno

            Tento víkend v pátek 27. 5. a v sobotu 28. 5. se konal u brněnské galerie Vaňkovka Burger & Hot Dog Fest. Tuto akci zaštiťuje již druhým rokem společnost Trhy jako Brno. Vstup je zdarma, takže vám nic nebrání v účasti. Akce byla loni vždy jen poslední pátek v měsíci, ale letos naštěstí organizátoři navýšili, a tak se můžete přijít podívat i v sobotu. Doporučuji ale čím dřív, tím líp, pak hrozí dlouhé čekání ve frontě a ještě větší hlad.




V loňském roce jste mohli navštívit:

·         25. 9. - Trhy jako Brno – farmářské trhy a food festival burgerů
o    událost na Facebooku  zde
o    foto  zde

·         30. 10. - Trhy jako Brno – steak and sweet
o    událost na Facebooku  zde
o    foto  zde

·         od 27. 11. - 23. 12. 2015   Adventní trhy jako Brno
o    událost na Facebooku  zde
o    foto – zde


Má návštěva byla bohužel docela narychlo, tak pro vás mám jen fotky oficiální a jen mé dva ochutnané burgery. Ale pěknou recenzi z minulého ročníku s ještě krásnějšími fotkami najdete na také na webu blogerky Dazz – odkaz zde.

Také Míša Salačová napsala na svém COOL BRNO BLOG.cz pěkný článek s fotkami z minulého ročníku - odkaz zde.


Recenze:

·         Brněnský deník – odkaz zde
·         Štamgast & Gurmán – odkaz zde

Recenze z minulého měsíce festivalu ASIA, HOT & SPICY  - odkaz zde.




A teď už ke zmíněnému Burger & Hot Dog Festu. V pátek odpoledne jsem se vydala za lahodnou svačinou k brněnské Vaňkovce. O trzích jsem slyšela už dříve, ale až teď jsem se na ně konečně vydala. Nějak jsem si nedokázala představit, jak se to tam všechno vejde, a jak to vůbec bude vypadat, ale má očekávání byla příjemně splněna. U vchodu od města na vás čekal stánek AZ Fitness a pak už jen tak lahoda v podobě jídla!
Z předchozích zkušeností jsem si raději vše nejprve pořádně prošla, a pak až se vracela za mými vyvolenými. Protože, jak se znám, tak bych brala hned první, který se mi zalíbí, a pak bych odešla s úplně prázdnou peněženkou. Jako první jsem potkala BURGR JAKO KRÁVA, po této klasice jsem ale nešla, mne lákaly ty malé roztomilé burgery, co byly spíše u sousedů – například Restaurant PADOWETZ. Ten pro mne vyhrál na plné čáře. Ve stáních vás ale nelákaly jen lahodné burgery, ale také stánky se sýry, víny, pivy, kořením, exotickým ovocem a podobně. Krásný velký stánek měl také cider Kingswood, ale tomu jsem bohužel odolala, snad příště. Firma Lollo nabízela pestrou škálu exotického ovoce od dragonfruit, přes passionfruit, až po pro mne neznámé jackfruit. Výběr byl opravdu pestrý a ceny také příjemné, ale přece jen jsem šla za tím masem. O této firmě rozhodně bude ještě brzy speciální článek.
Už nějaký čas experimentuji s vegetariánskou stravou, a tak jsem měla v plánu zkusit i nějaký vege burger. Bohužel jsem objevila jen dva, a tak, zase, zvítězilo maso. Na festivalu se pořádala také soutěž o největší burger, kterou vyhrála firma KODO se svým 55cm krasavcem (foto zde). Takový bych měla rozhodně tak na týden. J
V průběhu dne probíhala i různá vystoupení, já stihla jedno malé taneční vystoupení dětí. Podle mě je to příjemná vsuvka k takovým akcím, jen zde bohužel bylo docela málo místa.
Za celý festival se spořádalo údajně více než 10 000 burgerů. Takže příště na - FISH & SEA FOOD, který se koná 24.-25. 6. rozhodně přijďte, bude to stát za to!




Pár prvních oficiálních fotek naleznete také zde. A já slibuji, že v dalších dílech tu budou už i mé. 


Ze všech burger zastupitelů se vám předvedli:

·         KODO - Sake (lososový burger) a Katsuburger japan style - foto zde
o    Facebook

·         RESTAURANT PADOWETZ - Pastrami burger s okurkovým relishem a Hovězí burger "Padowetz" (hovězí byl opravdu delikátní!)
o    Facebook

·         THE IMMIGRANT Buenos Aires Slider a Smokin' hot slider
o    Facebook

·         KLUB CESTOVATELŮ - indický burger, baklava, a další
o    Facebook

·         PABLO ESCOBAR - DARTH VADER, Monty Jack a Cibulák
o    Facebook

·         NA OSMIČCE - zde jsem ochutnala jejich báječný jehněčí burger. Dále měli v nabídce také vepřový a hovězí.
o    Facebook

·         ERA - Hamburger s trhaným hovězím a Hamburger - vegetariánský s řepovou plackou s kozím sýrem
o    Facebook

·         BURGER INN - The Dutchmaster a Murcia di Calabrese
o    Webové stránky - zatím nemají
o    Facebook

·         BURGR JAKO KRÁVA
o    Facebook


V dalších stáncích jste mohli nalézt například:

·         Dortíky z hrnečku - Cupcakes
o    Facebook

·         Levandulová
o    Facebook - zatím nemají

·         Láznička
o    Facebook - zatím nemají

·         Davídkovo koření
o    Facebook

·         Lollo
o    Facebook

·         Kingswood
o    Facebook


            A na co se letos ještě můžete těšit?



Více informací:

·         Webové stránky – Trhy jako Brno
·         Facebook – Trhy jako Brno

Žádné komentáře:

Okomentovat